لینکر: امیدوارم مسی به بارسلونا برگردد/ رئال خوش‌شانس است

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 10:17
اسطوره انگلیسی‌ها بسیار دوست دارد که بار دیگر مسی به بارسلونا برگردد. او براین باور است که رئال مادرید علاوه بر شایستگی در لیگ قهرمانان اروپا از عنصر شانس هم به خوبی برخوردار است.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از دیلی میل، گری لینگر اسطوره فوتبال انگلیس بسیار دوست دارد که مسی بار دیگر پیراهن بارسلونا را برتن کند. او گفت: امیدوارم که یک بار دیگر مسی را با پیراهن بارسلونا ببینم و براین باور هستم که چنین چیزی امکان دارد. بسیاری براین باور هستند که مسی دوست دارد بعد از پاری سن ژرمن راهی لیگ آمریکا شود اما من چنین نظری ندارم. شاید او یک فصل دیگری در بارسلونا بازی کند و بعد از آن راهی آمریکا شود. مسی در تابستان بازیکن آزاد می شود و می تواند به صورت مجانی هم برای تیم بازی کند و به همین خاطر دوست دارد که او به بارسلونا برگردد زیرا که شیوه جدایی او بسیار غم انگیز بود.

لینکر ادامه داد: سال قبل برای مسی بسیار سخت بود و به همین خاطر  او نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما او در فصل جاری بسیار آماده و سرحال است و همه می بینیم که تا چه اندازه خوب ظاهر شده است.

او درباره عملکرد ژاوی گفت: من همه بازی های بارسلونا را نگاه کرده ام. براین باور هستم که باید به ژاوی فرصت داد. بارسلونا تیم بسیار خوبی است و ستاره های جوانی مثل پدری، گاوی، آنسو فاتی و آراخو را دارد. تیم بازی به بازی در حال بهتر شدن است. من به بازی پدری علاقه زیادی دارم و او به بازیکنی استثنایی و سرشناس تبدیل خواهد شد. او همه چیز دارد اما مسی نیست و هیچ بازیکنی نمی تواند مسی شود. باید به ستایش از لواندوفسکی هم پرداخت که از بهترین مهاجمان جهان است.  او به همراه هالند بهترین هستند.

لینکر درباره درخشش رئال مادرید در لیگ قهرمانان  اروپا هم گفت: به نظرم رئال از عنصر شانس هم به خوبی برخوردار است که این هم بسیار مهم است. رئال از بزرگان لیگ قهرمانان اروپا است و راهی پیروز شدن را بسیار خوب بلد است. رئال باوجود  آنکه گاهی اوقات خوب نیست اما بازهم پیروز می‌شود. آنها می‌دانند که چه می‌خواهند و به این خاطر همچنان پیروز می شوند.

او درباره لیگ جزیره هم گفت: آرسنال در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده است. در این تیم بازیکنان جوان بسیار خوبی حضور دارند و تیم سرعت لازم را دارد اما من براین باور هستم که منچسترسیتی به راحتی قهرمان می‌شود. سیتی گزینه اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم است و تیم در فصل جاری ستاره‌ای به نام هالند را دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب