یواخیم لوو آماده بازگشت به نیمکت مربیگری

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 10:34
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان عنوان کرد آماده است تا بار دیگر هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، یواخیم لوو پس از پایان دوره مربیگری خود در تیم ملی فوتبال آلمان در سال ۲۰۲۱ هنوز به عنوان مربی مشغول به کار نشده و بدون تیم است. این مربی ۶۲ ساله در گفت‌وگو با "کیکر" دلایل بیکار خود را بیان کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان احساس می‌کند آماده بازگشت به فوتبال است. لوو گفت: قصد دارم دوباره در فوتبال مسئولیتی را بر عهده بگیرم. وقتی الان فوتبال را تماشا می‌کنم دوباره احساس انگیزه می‌کنم. دلم تنگ شده است و دوست دارم بار دیگر به عنوان مربی مشغول به کار شوم.

لوو پس از ۱۵ سال مربیگری در تیم ملی فوتبال آلمان، در تابستان ۲۰۲۱ پس از حذف آلمان از یورو ۲۰۲۰، تصمیم به رفتن از تیم ملی آلمان گرفت. حالا او دوست دارد دوباره به عنوان مربی کار کند. او در ادامه صحبت‌هایش گفت: اگر احساس کنم چالشی برایم جذاب است، آماده هستم. در واقع منتظر یک پیشنهاد خوب هستم تا به عنوان مربی مشغول به کار شوم.

او درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: من دوست دارم جام جهانی را در کشور قطر تجربه کنم و برای این رقابت‌ها راهی قطر خواهم شد. نمی‌دانم سرمربی یک تیم باشگاهی خواهم شد یا ملی. فعلا قصد دارد خودم را آماده حضور در جام جهانی کنم و بازی‌ها را تماشا کنم تا ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب