اردوی شاگردان مرفاوی در بلاروس

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 30 مهر 1401 14:12
افشین ناظمی، سرپرست تیم ملی جوانان اعلام کرد این تیم ۲۳ آبان برای برگزاری اردو و دیدار دوستانه عازم بلاروس می‌شود.

به گزارش کاپیتان نیوز، افشین ناظمی، سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان درباره آخرین شرایط این تیم و اردوی برون مرزی بلاروس گفت: اردوی بسیار خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم و دو بازی درون اردویی برای بازیکنان درنظر گرفتیم تا علاوه بر باقی ماندنشان در شرایط مسابقه، بازیکنان جدید دعوت شده به اردو نیز مورد بررسی و آنالیز قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در این اردو که از بیستم مهر تا روز گذشته برگزار شد، علاوه بر ادامه روند آماده‌سازی بازیکنانی که در مرحله مقدماتی در تیم حضور داشتند، بنا بر درخواست کادرفنی بازیکنان دیگری که در چند هفته اخیر در لیگ‌های جوانان خوش درخشیده بودند را به اردو فراخواندیم، چراکه در برخی پست‌ها نیاز به بازیکنان جدید احساس می‌شد. در نهایت چند بازیکن مورد تایید کادرفنی قرار گرفتند.

سرپرست تیم ملی جوانان افزود: اردوی بعدی تیم ملی فوتبال جوانان از دوازدهم آبان با ورود بازیکنان به اردو آغاز خواهد شد و پس از پیگیری تمرینات، بیست و دوم آبان جهت برگزاری اردو و انجام بازی دوستانه مقابل بلاروس به این کشور می‌رویم. تیم ملی جوانان در مسابقات گذشته شامل کافا و مرحله مقدماتی بسیار موفق عمل کرده است و امیدواریم حمایت‌ها بیش از پیش ادامه پیدا کند چون این تیم پتانسیل و شایستگی حضور در جام جهانی را دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب