سلیمی: عملکرد بانوان خوب بود، اما انتظار نتایج بهتری از مردان داشتیم

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 20:40
سرپرست نایب رئیسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: تیم مردان را برای قهرمانی در آسیا بسته بودیم و انتظار نتایج بهتری داشتیم.

به گزارش کاپیتان نیوز، بهداد سلیمی در پایان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا اظهار داشت: طبیعتا انتظار کسب نتیجه بهتری از این مسابقات داشتیم و تیم را برای کسب قهرمانی آماده کرده بودیم. برخی اتفاقات باعث شد که نتیجه مورد انتظار به دست نیامد. قطعا اگر مصدومیت زارعی نبود و اوت نمی‌کرد، شانس قهرمانی داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم بانوان گفت: با توجه به این که مدت زمان زیادی از شروع فعالیت بانوان نگذشته، می‌شود گفت که نتیجه قابل قبولی به دست آمد به ویژه سه مدال سیده الهام حسینی که اولین مدال های طلای بانوان ایران در تاریخ مسابقات بزرگسالان آسیا است. بقیه نفرات هم انصافا خوب کار کردند و فاصله هشت تا ده کیلویی تا نفرات برتر داشتیم که اگر تیم بانوان را خوب حمایت کنیم و اردوهای مرتبی بگذاریم، سال آینده اکثر این نفرات شانس کسب مدال خواهند داشت.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: دو اتفاق بزرگ در سال جاری میلادی در پیش داریم. اولین اتفاق انتخابات کمیسیون ورزشکاران است که در خلال مسابقات قهرمانی جهان در کلمبیا برگزار می‌شود و رایزنی‌هایی را هم با ورزشکاران، مربیان و کشورها داشتیم که بتوانیم یک کرسی خوب به دست بیاوریم.

وی افزود: در اواخر سال میلادی، انتخابات کنفدراسیون آسیا را در پیش داریم و در حال رایزنی بودیم و هستیم که بتوانیم کرسی مناسبی کسب کنیم. نفرات زیادی از شرق و غرب آسیا برای ریاست کنفدراسیون آسیا مدعی هستند. ما چند جلسه خیلی خوب با رییس فدراسیون جهانی داشتیم و توانستیم امتیازات خوبی را از آنها بگیریم. با رییس فعلی کنفدراسیون آسیا هم جلسات مفیدی داشتیم. در مجموع جلسات مثبتی بود و امیدوارم به ارتقای وزنه برداری کشور کمک کند.

سلیمی در ادامه صحبت‌های خود گفت: بعد از برگشت به ایران اولین کار تشکیل کمیته فنی خواهد بود تا ببینیم آیا اهدافی که مورد نظر کمیته بوده به آن رسیده ایم یا خیر. در این جلسه استراتژی‌مان برای مسابقات قهرمانی جهان را تعیین می‌کنیم. به نظر من این مسابقات که مرحله اول کسب سهمیه المپیک است اهمیت زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم تیم کیفی و کسانی را اعزام کنیم که شانس کسب مدال داشته باشند. این استراتژی را باید کمیته فنی تعیین کند. 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب