لیگ برتر والیبال| جدال حساس صدرنشینان در سیرجان/ هورسان و لبنیات امیدوار به چهارمین برد

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 19:16
هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان روز چهارشنبه 27 مهرماه با هفت دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران در حساس‌ترین مسابقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش کاپیتان نیوز ، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 27 مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد پیگیری خواهد شد.

در مهمترین و حساس‌ترین مسابقه این هفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان که یکی از دو تیم بدون شکست مسابقات است و با چهار برد و 11 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در سالن امام علی (ع) میزبان پیکان تهران خواهد بود. پیکانی ها نیز با سه برد و 10 امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و این موضوع حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد.

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی نیز این هفته در سالن شاهدیه میزبان مس رفسنجان است. شهدابی‌ها که با دو برد و شش امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند، امید زیادی به کسب سومین برد در بازی خانگی دارند تا جایگاه خود را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی بهبود بخشند.

مس رفسنجان نیز با یک برد و سه امتیاز در رتبه دوازدهم جدول است و در صورت شکست و واگذاری هر سه امتیاز مسابقه مقابل شهداب، جایگاهی بهتر از دوازدهمی در پایان هفته پنجم در انتظارش نخواهد بود.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان رامسر این هفته در سالن شهدای رشت میزبان شهرداری گنبد هستند. هورسانی‌ها با سه برد و 10 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند. هورسان در صورت شکست دادن حریف و باخت فولاد سیرجان مقابل پیکان، نیم نگاهی هم به صدر جدول خواهند داشت. البته رسیدن هورسان به صدر جدول تابع عوامل بسیاری است از جمله نتایج دو دیدار و معدل ست‌ها.

تیم شهرداری گنبد هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در جایگاه یازدهم جدول است و شاگردان رامین بابایی که در هفته چهارم نخستین برد خود را با شکست نیان الکترونیک کسب کردند، مقابل هورسان به دنبال دومین پیروزی هستند که البته کار آسانی نخواهد بود.

تیم لبینات هراز آمل که هدایت آن را بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران برعهده دارد، در هفته پنجم لیگ برتر مردان در خانه والیبال تهران مقابل سایپا صف‌آرایی خواهد کرد. نماینده آمل نیز تیم بدون شکست این مسابقات است و با سه برد و 9 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و شکست نارنجی‌پوشان ضمن تثبیت جایگاه احتمال صعود در جدول را برای این تیم به همراه خواهد داشت.

سایپا تهران در حال حاضر با یک برد و چهار امتیاز در رتبه دهم جدول است و شاگردان فرهاد نفرزاده در بازی خانگی روز چهارشنبه 27 مهر به دنبال دومین برد خود در این فصل از رقابت‌ها هستند.

راه‌یاب ملل مریوان در هفته پنجم لیگ برتر مردان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. نمایندگان مریوان (دو برد و چهار امتیاز) و ارومیه (بدون برد و امتیاز) در رتبه‌های هفتم و چهاردهم قرار دارند.

تیم بدون برد نیان الکترونیک خراسان این هفته در سالن مهران میزبان گیتی‌پسند اصفهان است. مشهدی‌ها از چهار هفته لیگ برتر تنها یک امتیاز به دست آوردند و بازی خانگی این هفته فرصت مناسبی برای بهبود جایگاه سیزدهمی این تیم است، اما شکست گیتی پسند اصفهان که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه نهم جدول است، کار آسانی برای نماینده مشهد نخواهد بود.

در بیست و نهمین مسابقه لیگ برتر سال 1401 تیم‌های پاس گرگان و ایفاسرام اردکان در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم در هفته چهارم مغلوب حریفان خود شدند و بعد از سه روز برای افزایش انگیزه بازیکنان در اندایشه پیروزی در این مسابقه هستند. نمایندگان گرگان و اردکان دو برد در پرونده کاری خود دارند و به ترتیب با 6 و 4 امتیاز در رتبه‌های پنجم و هشتم جدول هستند.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 16

پاس گرگان – ایفاسرام اردکان

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران

رشت، سالن شهدا، ساعت 16

هورسان رامسر – شهرداری گنبد

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان – شهرداری ارومیه

مشهد، سالن مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک خراسان – گیتی پسند اصفهان

تهران، خانه والیبال، ساعت 16

سایپا تهران – لبنیات هراز آمل

یزد، سالن شاهدیه، ساعت 16

شهداب یزد – مس رفسنجان

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب