کورتوا بعد از کسب جایزه یاشین: امیدوام قهرمانی در جام جهانی را تجربه کنم

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 09:40
سنگربان تیم ملی فوتبال بلژیک و رئال مادرید که توانست عنوان بهترین دروازه بان جهان را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد رویایی قهرمانی در جام جهانی را در سر دارد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل ازEFE، همچنانکه پیش بینی می شد جایزه لئو یاشین به تیبو کورتوا رسید و این سنگربان بلژیکی عنوان بهترین دروازه بان جهان را در سال ۲۰۲۲ به دست آورد.

کورتوا فصل بسیار خوبی را با رئال مادرید تجربه کرد و توانست با این تیم قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

او بعد از کسب این جایزه گفت: می خواهم از هم تیمی های خود تشکر کنم چرا که اگر آنها نبودند من این جایزه را کسب نمی کردم و البته باید از خانواده و فرزندانم تشکر کنم که همواره از من حمایت کردند و زمینه را برای کسب این موفقیت مهیا کردند.

کورتوا که در رقابت با آلیسون بکر، مانوئل نویر، ادرسون و یاسین بونو این جایزه را کسب کرد، ادامه داد: اکنون رویای قهرمانی در جام جهانی را دارم و امیدوارم که با تیم ملی فوتبال بلژیک به این افتخار بزرگ دست پیدا کنم. در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر فرانسه شکست خوردیم و نتوانستیم به قهرمانی در جام جهانی برسیم اما در سال جاری انگیزه زیادی داریم. ما تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم در جام جهانی پیش رو به قهرمانی برسیم.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب