تغییر مدیرعامل استقلال اشتباه بود

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 24 مهر 1401 11:30
مجید رضایی معتقد است که تغییرات در مدیریت استقلال نه در زمان خوبی رخ داد و نه دلیل قانع‌کننده‌ای داشت.

به گزارش کاپیتان نیوز، مجید رضایی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره کنار رفتن آجورلو و جایگزین شدن فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: به نظرم اصلا زمان تغییر نبود و فکر نمی‌کنم حتی دلیل قاطعی برای این اتفاق وجود داشته باشد. استقلال از زمانی که آجورلو آمد، یک فصل را بدون باخت با حضور مجیدی قهرمان شد و این فصل هم در کورس قهرمانی قرار دارد و اصلا در شرایط بدی نیست که دچار تغییر مدیرعامل شود.

او ادامه داد: این نوع تغییرات، معمولا برای مدیریت بحران است و در بحران‌ها صورت می‌گیرد اما استقلال اکنون وضعیت خوبی دارد. به نظرم این تغییر اشتباه بوده و نمی‌دانم چرا آجورلو برکنار شده است. البته خدای ناکرده فکر نکنید من با مدیرعامل قبلی استقلال روابط خاصی داشتم و حتی به عنوان پیشکسوت این باشگاه، زمانی که درخواستی را برای باشگاه ارسال کردم، حتی به آن توجه نشد؛ با این وجود معتقدم حتی اگر تغییری هم قرار بود صورت بگیرد، زمانش الآن نبود و باید می‌گذاشتند برای انتهای فصل که تیم دچار حاشیه نشود.

این پیشکسوت استقلال درباره کارآمدی فتح‌الله‌زاده در سمت مدیرعاملی استقلال تصریح کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نتایج درخشان استقلال با او در دوره قبلی مدیریتش باشد اما او نزدیک به ۱۰ سال از این فضا دور بوده و معلوم نیست دانش مدیریتش به‌روز مانده یا خیر. در حالت کلی، وقتی کسی به عنوان مدیرعامل یا هیات مدیره استقلال و پرسپولیس انتخاب می‌شود، بعد از ترک این سمت در حوزه مدیریت در سایر بدنه ورزش باقی می‌ماند و از او استفاده می‌کنند اما چیزی که من در این مدت در جراید و رسانه‌ها خواندم، فکر می‌کنم زمان زیادی است که فتح‌الله‌زاده از مدیریت دور بوده است و اگر او به‌روز نمانده باشد، اتفاق خوبی برای تیمی که با ساپینتو در حال نتیجه گرفتن است، جالب نیست.

رضایی افزود: نمی‌دانم او در این مدت در بدنه ورزش بوده یا خیر و آیا توانسته ارتباطش را با ورزشی‌ها و به خصوص فوتبالی‌ها حفظ کند یا خیر. به هر حال این تغییر صورت گرفته و وظیفه هواداران، پیشکسوتان و سایر اعضای باشگاه استقلال نیز حمایت از این اتفاق است تا تیم بدون درگیری با حاشیه‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی در ادامه لیگ برتر حاضر شود.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب