واینالدام: ۳ نفر تاثیر زیادی روی پیوستن من به رم داشتند

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 19 مرداد 1401 14:05
جورجینیو واینالدام هافبک که تابستان امسال به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به رم پیوست، فاش کرد که چه کسی در تصمیم او تاثیر داشته است.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از فوتبال ایتالیا، جورجینیو واینالدام که تابستان امسال به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به رم پیوست، فاش کرد که چه کسی در تصمیم او تاثیر داشته است. هافبک سابق لیورپول پس از پیوستن به پاری سن ژرمن عملکرد خوبی نداشت و در نهایت این تیم را با زدن ۳ گل در ۳۸ بازی ترک کرد و به صورت قرضی تا پایان فصل به رم پیوست.

او درباره حضور در تیم رم گفت: من می خواستم به اینجا بیایم زیرا باشگاه تلاش کرد تا من را به خدمت بگیرد. من همچنین با محمد صلاح و کوین استروتمن در مورد باشگاه و شهر رم صحبت کردم و فقط چیزهای خوبی شنیدم. با اشرف حکیمی هم صحبت کردم. او حتی با توجه به اینکه برای اینتر بازی می کرد، گفت که رم باشگاه بزرگی است. این من را بیشتر متقاعد کرد.

این بازیکن ۳۱ ساله هلندی تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ به صورت قرضی برای رم بازی خواهد کرد.

واینالدام پس از پائولو دیبالا، نمانیا ماتیچ، زکی چلیک و مایل سویلار پنجمین خرید تیم رم ایتالیاست. او پیراهن شماره ۲۵ جالوروسی را خواهد پوشید.

رم فصل گذشته در سری آ ششم شد و با مربیگری ژوزه مورینیو قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شد. آنها در اولین دیدار فصل جدید باید برابر سالرنتینا قرار گیرند که این دیدار در زمین حریف برگزار می شود. رم در این فصل در لیگ اروپا نیز حضور خواهد داشت.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب