حضرتی‌پور: بازی‌های اسلامی فرصت خوبی برای تیم دوم ما است/ پیش‌بینی نمی‌کنم اما مدال‌آور هستیم

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 16:13
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: کشتی رشته رکوردی نیست که بتوان آن را پیش‌بینی کرد اما این رشته جزو مدال‌آوران است.

به گزارش کاپیتان نیوز، بهروز حضرتی‌پور درباره شرایط تیم کشتی فرنگی اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: این اردو آخرین دور تمرینات برای تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی است تا تیم راهی قونیه شود اما برای مسابقات جهانی 2 اردوی دیگر در تهران خواهیم داشت که آخرین اردو از 23 مرداد شروع می‌شود و تا 6 شهریور که زمان اعزام به صربستان است ادامه خواهد داشت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به اعزام خود و 2 مربی دیگر به قونیه و همین طور حریفان فرنگی‌کاران در مسابقات جهانی، گفت: آقای بنا بالاسر تیم اعزامی به مسابقات جهانی خواهد بود و من به همراه 2 مربی دیگر به قونیه می‌رویم. در بازی‌های کشورهای اسلامی هم چند تیم خوب هستند که می‌توان به آذربایجان و ترکیه اشاره کرد. ما تیم دوم خود را اعزام می‌کنیم، این رقابت‌ها فرصت خوبی است تا نیروهای دیگر هم بیایند و خودشان را نشان دهند. نحوه انتخابی هم براساس آنچه اعلام شده بود پیش رفت.

وی در پاسخ به این سوال که کادر فنی چه پیش‌بینی از نتایج دارد و آیا در این خصوص با کمیته ملی المپیک هم صحبتی داشته‌اند یا خیر، اظهارداشت: کشتی رشته رکوردی نیست که بتوان آن را پیش‌بینی کرد اما جزو مدال‌آوران است. اینکه رنک چه شود نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون باید همه شرایط را بسنجیم و آن روز، روز خوب کشتی‌گیران باشد اما کشتی‌گیران خوب تمرین کرده‌اند.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب