مالک رایکا: موج‌سواران برای خودش تمرین می‌کند/ قرارداد نوشته شده، فسخ شده است

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 13:46
مالک باشگاه رایکا می‌گوید به دلیل وجود یک بند در مبایعه نامه نوشته شده بین دو باشگاه رایکا و موج‌سواران، قرارداد واگذاری سهمیه لغو شده است.

به گزارش کاپیتان نیوز، پیمان منیری، مالک باشگاه رایکا بابل  درباره مشخص شدن سهمیه مازندران و لغو فروش امتیاز این تیم به موج‌سواران نوشهر اظهار کرد: کارهای انتقال امتیاز تیم به باشگاه موج‌سواران تقریبا قطعی شده بود اما بندی در قرارداد ما وجود داشت که شرایط آن فراهم نشد و مبایعه‌ نامه‌ای که بین ما نوشته شده بود، فسخ شد. در آن بند آمده بود که اگر شورای تامین و هیات فوتبال شهر با این انتقال مخالفت کند، قرارداد نوشته شده فاقد اعتبار است.

او درباره این که باشگاه موج‌سواران اکنون در حال تمرین و آماده‌سازی برای لیگ یک است و حتی در صفحه شخصی خود نیز این موضوع را منتشر کرده، توضیح داد: آن‌ها برای خودشان تمرین می‌کنند و شاید می‌خواهند سهمیه دیگری را در لیگ یک بخرند. ما حتی شفاهی هم به آن‌ها توضیح دادیم که قرارداد لغو شده است و نمی‌دانم این کارهایی که انجام می‌دهند برای چه چیزی است!

منیری در پایان گفت: ما سرمان به کار خودمان است و تیم هم در حال آماده‌سازی برای حضور پرقدرت در لیگ یک است و کاری با این حواشی که باشگاه‌های دیگر بخواهند به وجود بیاورند، نداریم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب