تراشتگن: بارسلونا اکنون توان رقابت در هر جامی را دارد

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 9 مرداد 1401 12:16
سنگربان آلمانی بارسلونا بر این باور است که تیم کنونی او می‌تواند در هر رقابتی برای کسب عنوان قهرمانی به میدان برود.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسپورت، بارسلونا با هدایت ژاوی تغییرات زیادی در تابستان داشته است. بازیکنان بسیار خوبی راهی آبی اناری ها شده اند و عملکرد تیم در بازی های دوستانه هواداران این تیم را برای فصل پیش رو امیدوار کرده است.

تراشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا گفت: اکنون ما تیمی داریم که می تواند در هر رقابتی برای قهرمانی به میدان برود. هر بازیکنی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی می جنگد چرا که رقیب بسیار خوبی دارد. رقابت بین بازیکنان تیم بسیار خوب است و به همه کمک می‌کند.

او ادامه داد: ما اکنون تیمی داریم که نسبت به سال های قبل بهتر است و این به خاطر خریدهای خوبی است که داشته ایم. خریدهای جدید، سطح کیفی تیم را بالا خواهند برد. کنده و کریستینسن در کارهای دفاعی بسیار به تیم کمک خواهند کرد.

تراشتگن درباره لواندوفسکی گفت: او امشب بدشانس بود و نتوانست گلزنی کند با این حال عملکرد خوبی داشت. او به زودی تفاوت ها را رقم خواهد زد.

او درباره دی یانگ  هم گفت: او بازیکن بسیار خوبی است و دوست داریم که در تیم باقی بماند. او و باشگاه باید در این زمینه تصمیم بگیرند. برای این دی یانگ بهترین ها را آرزو می کنم.

خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن از بارسلونا به گوش می رسد و به نظر می رسد که آبی اناری ها برای فرار از بحران مالی چاره‌ای جز فروش این بازیکن هلندی ندارند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب