سپاهان، اولین تجربه خارج از کشور مارکوپولوی برزیلی

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 6 مرداد 1401 14:31
مدافع جدید سپاهانی‌ها در ۳۰ سالگی به شانزدهمین تیم خود پیوست.

به گزارش کاپیتان نیوز، رناتو داسیلویرا، مدافع ۳۰ ساله باشگاه ویلانوئوا برزیل پس از حضور در تمرینات سپاهان و تایید فنی ژوزه مورایس به طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست تا در اولین تجربه حضور در خارج از کشورش در لیگ برتر فوتبال ایران توپ بزند. 

این بازیکن در تمام دوران فوتبال خود در برزیل حضور داشته است. او فوتبال خود را از تیم زیر ۲۰ سال اینترناسیونال آغاز کرد و پیش از پیوستن به سپاهان در ۱۵ باشگاه مختلف برزیلی حضور داشته است. مدافع برزیلی بیشتر دوران بازی خود را در سری B برزیل حضور داشت و در مقطع‌هایی نیز در سری D و C  نیز بازی کرده است.

داسیلویرا با وجود این که ۳۰ سال سن دارد، در باشگاه‌های زیادی حضور داشته و این مساله او را به یک مارکوپولو در فوتبال این کشور تبدیل کرده است.

نکته قابل توجه درباره باشگاه‌ آخر این بازیکن برزیلی است. ویلانوئوا پس از گذشت ۲۰ هفته از سری B برزیل تنها ۱۷ امتیاز کسب کرده و در انتهای جدول این لیگ قرار دارد. این بازیکن مدافع ثابت تیمش بوده است و ۵ روز پیش در آخرین بازی‌اش برای ویلانوئوا در مقابل واسکودوگاما ۹۰ دقیقه بازی کرد.

داسیلویرا در اغلب بازی‌ها در ترکیب تیمش حضور داشت. او امسال یک بار مقابل گرمیو بازوبند کاپیتانی ویلانوئوا را بر بازو بست.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب