بازگشت رونالدو به منچستر

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 08:56
فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ سرانجام به شهر منچستر بازگشت.

به گزارش کاپیتان نیوز،کریستیانو رونالدو که به دلیل مشکلات خانوادگی در اردوی پیش‌فصل منچستریونایتد در کشورهای تایلند و استرالیا حضور نداشت، سرانجام شب گذشته (دوشنبه) به شهر منچستر بازگشت. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این رابطه گزارش داد؛ فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ قرار است با مدیران باشگاه در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش حضوری صحبت کند، این در حالی است که اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد منتظر است تا به رونالدوی 37 ساله صحبت کند تا شاید بتواند نظر او را برای ماندن در این تیم تغییر دهد.

طبق گزارش رومانو؛ ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو همچنان در حال فشار به منچستریونایتد برای موافقت با جدایی این بازیکن است، اما موضع مدیران منچستریونایتد تغییری نکرده و آنها تأکید دارند که برنده پنج توپ طلا فروشی نیست. انتظار می‌رود کریستیانو امروز در تمرینات منچستریونایتد شرکت کند.

گفته می‌شود اتلتیکومادرید می‌تواند مقصد بعدی رونالدو باشد، این در حالی است که پیش از این باشگاه‌های بایرن مونیخ و چلسی اعلام کرده بودند، تمایلی به جذب کاپیتان تیم ملی پرتغال ندارند. رونالدو اخیراً پیشنهاد 250 میلیون دلاری یک باشگاه عربستانی را رد کرده بود.

مهاجم پیشین تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تابستان گذشته پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و فصل گذشته آمار 24 گل زده در 39 بازی را از خود بر جا گذاشت.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب