ستاره بارسلونا ماندنی شد

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 3 مرداد 1401 08:20
طبق اعلام رئیس باشگاه بارسلونا هافبک هلندی این تیم با وجود پیشنهاد خوبی که از منچستر یونایت دارد راهی این تیم نخواهد شد.

به گزارش کاپیتان نیوز و به نقل از الموندو، فرانکی دی یانگ یکی از بازیکنانی است که خبرهای زیادی درباره جدایی او از بارسلونا به گوش می رسید.پیش از این بارها رسانه های اسپانیایی نوشتند که بارسلونا برای فرار از بحران مالی و جذب خریدهای جدید نیاز به فروش فرانکی دی یانگ دارد. منچستر یونایتد مشتری جدی این هافبک هلندی بود و حاضر بود که برای جذب او ۸۰ میلیون یورو پرداخت کند.

به نظر می رسد که علاقه زیاد ژاوی به دی یانگ باعث شده است تا او در بارسلونا باقی بماند البته این باشگاه اسپانیایی از او خواسته که مانند دیگر بازیکنان دستمزد خود را پایین بیاورد.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا گفت: فرانکی دی یانگ بازیکن ماست و علاقه زیادی به او داریم. ما پیشنهادهای خوبی برای فروش او داشتیم اما آنها را رد کردیم. باید با دی یانگ جلسه ای داشته باشیم و ببینیم که او دقیقا چه می خواهد. بعضی از ابهامات باقی مانده که باید او درباره آن توضیح دهد.

روزنامه الموندو در ادامه گزارش خود نوشت که باشگاه بارسلونا دوست دارد این هافبک هلندی را حفظ کند البته به این شرط که او رقم دستمزد خود را پایین آورد که تا کنون او با چنین شرطی موافقت نکرده است.

دی یانگ اخیرا در واکنش به جدایی احتمالی از بارسلونا گفت: برایم خوشحال کننده است که از دیگر تیم ها پیشنهاد دارم چرا که این نشان می دهد عملکرد خوبی داشته ام اما باید بگویم که من در بهترین باشگاه جهان بازی می کنم و به همین خاطر علاقه ای به جدایی ندارم. این همه چیزی است که می توانم بر زبان آورم.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب