مدافع فرانسوی به جمع آبی‌ها پیوست

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 29 تیر 1401 11:34

چلسی سرانجام با قرارداد ۵۵ میلیون پوندی ژول کونده موافقت کرد و توماس توخل سومین انتقال پرهیاهوی این هفته را امضا کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز،توماس توخل در آستانه پایان دادن به دوره هفت ماهه تعقیب ژول کونده از سویا و هت‌تریک قراردادهایی به ارزش ۱۳۳.۵ میلیون پوند در یک هفته جذاب چلسی است.این مدافع سرانجام در راه است و تا ۴۸ ساعت آینده تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت. هافبک فرانسوی پیش از این با توماس توخل، سرمربی چلسی صحبت کرده و حتی امیدوار است در چند روز آخر تور آمریکا به هم‌تیمی‌های باشگاه جدیدش بپیوندد.

چلسی با پرداخت مبلغ درخواستی سویا به ارزش ۵۱ میلیون پوند به اضافه ۴ میلیون پوند به عنوان پاداش موافقت کرده است. کونده در کنار کالیدو کولیبالی (۳۴ میلیون پوند) و رحیم استرلینگ (۴۷.۵ میلیون پوند) به عنوان جدیدترین بازیکن به تیم توخل خواهد پیوست.

توخل ابتدا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای جذب کونده اقدام کرده بود اما به دلیل چانه‌زنی بر سر قیمت، مذاکرات شکست خورد. سویا خواستار کل مبلغ بند آزادسازی بود. آسیب‌دیدگی قدیمی لگن کونده در هنگام بازی در لیگ ملت‌ها در ماه ژوئن تشدید شد و او تحت عمل جراحی جزئی قرار گرفت و همین موضوع فروشش را به خطر انداخت. چلسی به دنبال گزینه‌های جایگزین رفت و ناتان آکه از منچسترسیتی را زیر نظر گرفت، و در همین حال بارسلونا سعی داشت در ربودن کونده تلاش کند. اما کونده ۲۳ ساله با پیوستن به توخل در چلسی احساس امنیت بیشتری می‌کرد نسبت به بارسلونا.

چلسی به پایان تور خود در آمریکا نزدیک می‌شود و روز پنجشنبه با شارلوت دیدار می‌کند و بعد در ساعات اولیه صبح یکشنبه به وقت انگلستان، با آرسنال بازی خواهد کرد. سپس یک بازی دوستانه دیگر مقابل اودینزه در ایتالیا برگزار می‌شود.

سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان باشگاه، امیدوار است که برای پیوستن به بارسلونا آزاد شود، اگرچه قبل از پرواز به آمریکا، هیچ صحبتی در مورد اجازه رفتن او انجام نشده بود. این بازیکن اسپانیایی ماهر در این دوران ده ساله در چلسی هر جامی که می‌شد را بدست آورد و حالا مشتاق بازگشت به خانه است.

آسپیلیکوئتا در دفاع میانی بازی می‌کند و ورود کولیبالی و کونده فشار روی توخل را در این پست کاهش می‌دهد. مارکوس آلونسو، مدافع چپ اسپانیایی نیز مایل به جدایی است اما وضعیت او تحت تاثیر آخرین قراردادهای چلسی قرار نگرفته است.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب