امامی: حریفان مطرحی در تونس نداشتم اما بودن در شرایط مسابقه خوب است/نخودی: امیدوارم نماینده لایقی برای کشورم باشم

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 16:30
آزادکاران طلایی کشورمان در تورنمنت بین‌المللی تونس ابراز امیدواری کردند در مسابقات جهانی مدال خوشرنگی بگیرند.

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با 2 طلا و یک برنز مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی تونس صبح امروز به کشور بازگشت.

یونس امامی آزادکار 74 کیلوگرم کشورمان درباره این مسابقات، اظهارداشت: این مسابقات رنکینگ‌دار این امتیاز را به ما می‌داد که در مسابقات جهانی صربستان جزو 8 نفر باشیم. سطح مسابقات بالا نبود و در وزن من فقط 2 کشتی‌گیر دیگر شرکت داشتند اما توانستم مدال طلا را بگیرم.

وی افزود: همین که دور از مسابقات نباشیم و قبل از مسابقات جهانی در یک تورنمنت شرکت کردیم خوب بود امیدوارم در مسابقات جهانی خوشرنگ‌ترین مدال را بگیرم. حریفان من در تونس مطرح نبودند اما همین که فکر ورزشکار در مسابقه باشد و تمرکز کند باعث پیشرفت خواهد شد.

محمد نخودی آزادکار 79 کیلوگرم کشورمان هم درباره مسابقات تونس گفت: این مسابقه برای من حکم انتخابی داشت و توانستم هم طلا بگیرم و هم دوبنده تیم ملی را برای مسابقات جهانی صربستان کسب کنم. 5 کشتی گرفتم و اول شدم امیدوارم نماینده لایقی برای کشورم باشم. کمتر از 2 ماه دیگر مسابقات جهانی را در پیش داریم که امیدوارم به آمادگی لازم برسیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب