تجلیل از مقام‌آوران دانشگاه تهران در مسابقات منطقه یک دانشگاه‌های کشور

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 15 تیر 1401 12:51
از مقام آوران دانشگاه تهران در مسابقات منطقه یک دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شد.

به گزارش کاپیتان نیوز، رضا صالحی امیری در مراسم تجلیل از مقام آوران دانشگاه تهران در مسابقات منطقه یک دانشگاه‌های سراسر کشور، عنوان کرد: ورزش نقطه آغازی برای رسیدن به سکوی قهرمانی است و باور داریم باید از سکوی قهرمانی به سکوی پهلوانی که اخلاق و پهلوانی است و نقطه متعالی به شمار می‌رود، حرکت کنیم.

وی ادامه داد: دختران و فرزندان ایرانی با اهتزار پرچم ایران بر بلندای  ورزش جهان خواهند ایستاد و با اعزام کاروان ۵۰۰ نفره به بازیهای کشورهای اسلامی با حضور ۵۷ کشور در قونیه ترکیه شرکت خواهیم کرد و پرچمدار اخلاق، فضیلت و معرفت خواهیم بود و در عین حال به کسب مدال خواهیم پرداخت.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه به ورزش دانشگاهی باور داریم، تاکید کرد: ورزش بدون اخلاق هیچ دستاوردی ندارد و ما سکو را مقدمه پرش به سکوهای معرفت و اخلاق می دانیم؛ یک ورزشکار پرچمدار غرور و هویت ایران است و باید حرکت سازنده دانشگاه تهران به عنوان پرچمدار دانشگاه های کشور در تمامی دانشگاه های کشور تداوم یابد.

همچنین سید مهدی مقیمی، رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه ورزش از جمله ماموریت های دانشگاه تهران و بر سبک زندگی دانشجویان تاثیرگذار است، گفت: بحث ورزش در دانشگاه تهران فراتر از سلامت دانشجویان دنبال می شود و سعی کرده ایم رفتار پهلوانی ارتقاء یابد.

وی با اشاره به اینکه مطالعات مختلف نشان می دهد حضور ورزشکاران در مجموعه های مختلف موجب ارتقای تحرک می‌شود، اظهار کرد: توسعه ورزش حرفه‌ای در دانشگاه از ماموریتهای دانشگاه تهران است.

در پایان این مراسم از مقام آوران دانشگاه تهران در مسابقات انتخابی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور تقدیر شد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب