رییس سازمان لیگ فوتسال: فردوس تا شنبه وقت دارد

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 15 تیر 1401 11:28
رییس سازمان لیگ فوتسال می‌گوید نماینده قم اگر قصد شرکت در لیگ فوتسال را دارد، تا شنبه فرصت دارد که مدارک را برای سازمان لیگ ارسال کند.

به گزارش کاپیتان نیوز، آرش جابری، رییس سازمان لیگ  درباره وضعیت بلاتکلیف فردوس قم برای شرکت در فصل آتی لیگ برتر فوتسال و صحبت‌های او مبنی بر آمادگی این تیم اظهار کرد: پیش از این هیات فوتبال قم و آقای رادپور، مدیرعامل باشگاه به من گفته بودند که فردوس با قدرت در لیگ برتر حاضر می‌شود و مشکلی ندارد و حتی تا دیشب، ساعت ۱۰:۳۰ نیز دکتر باقری به شرکت کردن فردوس در لیگ برتر تاکید کرد.

وی ادامه داد: حالا اگر این وسط آن‌ها مشکلی دارند، من نمی‌دانم. این تیم تا شنبه، هجدهم تیر فرصت دارند که مدارک را براس سازمان لیگ ارسال کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد، از حفاری اهواز که تیم سیزدهم فصل گذشته است می‌خواهیم که با ارسال مدارکش دوباره در لیگ برتر شرکت کند. نه تنها فردوس بلکه همه تیم‌ها تا روز شنبه باید مدارک‌شان را ارسال کنند و متاسفانه ما ایرانی‌ها این مشکل را داریم که همیشه همه‌چیز را برای دقیقه ۹۰ می‌گذاریم.

جابری درباره نظر هیات رییسه مبنی بر انتقال امتیاز تیم فوتسال سپاهان به تهران عنوان کرد: هیات رییسه دستور انتقال امتیاز سپاهان را نداد بلکه با توجه به این که امتیاز سپاهان در استان اصفهان مشتری یا داوطلبی نداشت، هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با انتقال آن به خارج استان مواقفت کرد.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب