فوتسال کرمانشاه در یک قدمی انحلال!

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 11:09
به گفته سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه این تیم در یک قدمی انحلال قرار دارد.

به گزارش کاپیتان نیوز،سیداحسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مشکلات و شرایط نامناسب این تیم، اظهار کرد: حدود 10 سالی است که تیم شاهین کرمانشاه در لیگ های مختلف شرکت کرده و سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال کشور را دارد. فصل قبل هم تنها نماینده غرب کشور در لیگ دسته اول فوتسال کشور بودیم.

وی ادامه داد: در این سالها تیم شاهین با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کرد، با اینحال به حضور در رقابت ها ادامه می دادیم.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه به فاصله زمانی حدودا سه ماهه تا شروع دوباره رقابت های لیگ دسته اول فوتسال اشاره و عنوان کرد: باتوجه به اینکه هنوز تصمیمی برای حضور دوباره در این رقابت ها نگرفته ایم، برنامه ریزی خاصی هم انجام نشده است.

وی افزود: با عدم حضور تیم شاهین در رقابت های لیگ، امتیاز آن لغو شده و تیم منحل خواهد شد.

احسانی یادآورشد: در حال حاضر هم بازیکنان این تیم تمرینات خود را دیگر ادامه نمی دهند، هرکدام به زندگی خود و کارشان مشغول شده اند، چراکه به دلیل عدم حمایت ها انگیزه ای ندارند.

وی به توانمندی این تیم برای حضور دوباره در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: اگر مسئولین و استاندار حمایت کنند، تیم ما می تواند دوباره راهی لیگ برتر شود، اما اگر کماکان این بی توجهی ها ادامه پیدا کند، دیگر این تیم را هم نخواهیم داشت.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه درخصوص حمایت های مالی که سابقا از این تیم شده هم گفت: حمایت های قطره چکانی هیچ دردی را از این تیم دوا نمی کند و نمی تواند ما را دوباره لیگ برتری کند.

وی اضافه کرد: اگر این روند بی توجهی و بی اهمیتی مسئولین به تیم های استان ادامه پیدا کند، جوانان روز به روز به جای گرایش به سمت ورزش به سمت آسیب های اجتماعی و راه های انحرافی خواهند رفت.

تیم شاهین کرمانشاه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتسال کشور در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب