گران‌ترین لیگ تاریخ در راه است!

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 14 تیر 1401 10:29
تجربه سال‌های گذشته که نشان می‌دهد افزایش قیمت‌ها اصلاً باعث افزایش کیفیت نمی‌شود اما باید ببینیم امسال که به نظر می‌رسد اسکلت استقلال حفظ شده و پرسپولیس و سپاهان و فولاد هم تقویت شده‌اند، سطح فنی بازی‌ها چطور می‌شود.

به گزارش کاپیتان نیوز،فرهاد اشراقی؛ شرایط فصل نقل‌ و انتقالات به نحوی است که چند تیم متمول تمام بازیکنان را می‌خرند و خوب هم می‌خرند. در لیگ برتر حداقل ۶ تیم پول دارند و پول‌های خوبی هم دارند. بین همان ۶ تیم هم رقابت بسیار شدیدی وجود دارد و اگر یک باشگاه دیر بجنبد، باشگاه‌های دیگر بازیکن مورد نظر را می‌خرند. مثلاً در ماجرای سعید صادقی اگر پرسپولیس دیر می‌جنبید، سپاهان و استقلال و... او را می‌خریدند. همین قصه در مورد چند بازیکن دیگر تکرار شد و کار به جایی کشید که دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: بازیکن ۲۹ میلیاردی هم در نقل و انتقالات داریم! این در واقع نشان می‌دهد که باشگاه‌ها پول دارند و حاضرند مثلاً برای ۵ بازیکن تا ۱۰۰ میلیارد هم هزینه کنند.

در واقع باید گفت اگر یک تیم تا پارسال با ۱۵۰ میلیارد بسته می‌شد امسال با ۵۰۰ میلیارد بسته می‌شود و لیگ جدید با فاصله گران‌ترین لیگ تاریخ فوتبال ایران است اما سؤال مهم اینجاست که آیا به موازات این گرانی سطح فنی تیم‌ها هم افزایش پیدا می‌کند و شاهد بازی‌های بهتر و تماشاگرپسندتری هم خواهیم بود؟ تجربه سال‌های گذشته که نشان می‌دهد افزایش قیمت‌ها اصلاً باعث افزایش کیفیت نمی‌شود اما باید ببینیم امسال که به نظر می‌رسد اسکلت استقلال حفظ شده و پرسپولیس و سپاهان و فولاد هم تقویت شده‌اند، سطح فنی بازی‌ها چطور می‌شود. پارسال حتی تیم قهرمان لیگ هم زیبا بازی نمی‌کرد اما بدون شکست قهرمان شد. امسال اما حداقل از آن ۵، ۶ تیم پولدار انتظار داریم بهتر و بیشتر فوتبال بازی کنند و بازی‌های پرگل‌تری را هم به معرض نمایش بگذارند.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب