ثبت نام نهایی کاروان ایران در بازی‌های قونیه/ رحیمی: فدراسیون‌ها همکاری کردند

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 13 تیر 1401 12:28
کادر سرپرستی ثبت نام نهایی ۴۶۹ نفر را برای کاروان ایران را در بازی‌های کشورهای اسلامی انجام می‌دهند.

به گزارش کاپیتان نیوز، اصغر رحیمی در باره ثبت نام نهایی کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی بیان کرد: ثبت نام نهایی کاروان ایران ساعت ۵ عصر به وقت قونیه انجام شود. برای کاروان ایران ۱۱۰ ورزشکار زن، ۱۶۹ ورزشکار مرد، ۱۳۰ کادرفنی، ۲۵ نفر رسانه، ۱۰ نفر تیم پزشکی، ۱۰ نفر کادر سرپرستی و ۱۵ مهمانان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ثبت نام نهایی می شوند.

رحیمی در مورد افزایش سهمیه کادر فنی تصریح کرد: کمیته برگزاری بازی های کشورهای اسلامی خیلی حرفه ای نیست و به طریقی حتی مجبور شدیم به آنها آموزش هم بدهیم. فرمولی تعریف کردیم که بر اساس آن سهمیه کادر فنی را حدود ۳۰ تا ۳۲ درصد افزایش دادیم. البته قبول نمی کردند و تنها کشوری هستیم که توانستیم تا این درصد تعداد کادر فنی را افزایش دهیم. روسای فدراسیون ها که سرپرست تیم ها بودند، در دهکده اسکان داشتند اما اکنون تعریف کارت آنها را تغییر دادیم و به هتل می روند. در واقع ۱۰ تا ۱۵ کارت را به این شکل زنده کردیم و به مربیان می دهیم و آنها وارد دهکده می شوند. الان تعداد کادر فنی ما عدد معقولی شده که البته بالا نیست اما هیچ رشته ای هم لطمه نمی خورد.

سرپرست کاروان ایران در مورد کیفیت امکاناتی که میزبان در نظر گرفته است، گفت: سالن مسابقات واقعا در سطح خوب و عالی هستند اما دهکده کوچکی دارد. البته دهکده که نیست و یک دانشگاه را در نظر گرفته اند به همین دلیل است که پافشاری می کردند که سهمیه کادر فنی کم باشد چون ظرفیت دهکده آنها محدود است. با این حال ما به گونه ای کار کردیم که ان‌شاءالله کاروان بدون دردسر به بازی های کشورهای اسلامی برود. البته من از فدراسیون ها تشکر می کنم چون همیشه ثبت نام نهایی یک هفته قبل از بازی ها انجام می شود اما اکنون یک ماه قبل از بازی ها دارد این اتفاق رخ می دهد و از این رو فدراسیون ها همکاری کردند و لیست نهایی نفرات را به ما دادند. 

او در مورد تعداد سهمیه دوومیدانی گفت: دوومیدانی ۱۶ ورزشکار را اعلام کرده است و البته ۱۵ نفر را قطعی کرده ایم و یک نفر را هم تلاش می‌کنیم که ثبت نام کنیم. کادر فنی هم به تعداد لازم داده ایم و کلا با هیچ رشته ای مشکل نداریم.

او در پاسخ به این پرسش که محل اسکان کاروان ایران مشخص شده است؟ گفت: خیر! البته دهکده کوچک است و شش بلوک دارد و پنجم مرداد که دوباره به ترکیه می آییم، محل اسکان کاروان را  تحویل می گیریم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب