پرکاس: بکن باوئر هم کارشناسی کرده اما کسی می‌توان بگوید او مربی نیست؟

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 11 تیر 1401 15:31
سرمربی صنعت نفت آبادان به انتقادها از او مبنی بر اینکه او در بیشتر دوران ورزشی خود کارشناس فوتبال بوده تا اینکه کار مربی‌گری انجام دهد، واکنش نشان داد.

به گزارش کاپیتان نیوز، رضا پرکاس در حاشیه برنامه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری و سازمان لیگ گفت: در رابطه با زمان شروع، تعطیلات و پایان لیگ صحبت کردیم اما زمانی مشخص نشد. پیشنهادهایی داده شد. قرار شد مربیان و باشگاه‌ها تا دو روز دیگر نظرات خود را بدهند و بعد به یک جمع بندی برسند که تیم ملی ایران با قدرت در جام جهانی شرکت کند و به کیفیت بازی‌های لیگ لطمه نخورد. تاریخ حدودی شروع لیگ برتر را گفته‌اند.

او در واکنش به این سوال که مهم‌ترین دغدغه مربیان در این جلسه چه بود، اظهار کرد: این بود که فاصله زمانی‌ بازی‌ها نرمال باشد و به تیم‌ها فشاری نیاید.

سرمربی جدید صنعت نفت آبادان درباره زمان حدودی شروع لیگ برتر گفت: لیگ بین بیست و یکم تا بیست و چهارم مرداد شروع می‌شود.

پرکاس درباره شرایط صنعت نفت آبادان و قبول هدایت این تیم گفت: اجازه دهید اول در ایران معارفه شویم. باشگاه یک روزی را هماهنگ می‌کند که به سوال تمام خبرنگارها جواب دهیم.

او در واکنش به اینکه ممکن است به علت انتقادهایی که به او وارد می‌شود و اینکه گفته می‌شود او در بیشتر دوران ورزشی خود کارشناس بوده تا مربی، با صنعت نفت همکاری نکند، گفت: اگر بکن‌باوئر هم در آلمان بازی‌های لیگ را کارشناسی کند، به او می‌گویند مربی نیستی؟ من در چهار کشور مدیر فنی باشگاه‌ها بودم. اریکسون هم در کشورهای عربی مدیر فنی بوده است. اگر اصطلاح مدیر فنی را به صورت استاندارد جهانی ببینیم، می‌فهمیم مدیر فنی جایگاه بالایی است. در آلمان می‌گویند مدیر ورزشی؛ یعنی کسی که سرمربی و بازیکنان را استخدام می‌کند.

پرکاس با بیان اینکه او با صنعت نفت آبادان قرارداد دارد گفت: وظیفه من این است که در لیگ برتر کار کنم. من به کار دعوت شدم. قرارداد ما تمام شده است و می‌خواهیم از این حالت خارج شویم و یک حالت استاندارد داشته باشیم و بدانیم مربی باید در چارچوب باشگاه کار کند. باید خودمان را به یک سری استانداردها برسانیم.

سرمربی نفت آبادان درباره اینکه آیا او هم جزو کاندیداهای مربی‌گری تیم ملی جوانان بود اظهار کرد: من هم جزو کاندیداها بودم. برنامه‌هایم را ارائه کردم و یک سری صحبت‌ها شد اما کمیته فنی تصمیم دیگری گرفت.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب