مقصد احتمالی قایدی مشخص شد

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 11 تیر 1401 11:42
مهدی قایدی مهاجم تیم شباب الاهلی وارد دوبی شده است تا در روزهای پیش رو تکلیف خود را با این باشگاه مشخص کند.

به گزارش کاپیتان نیوز،از قرار معلوم باشگاه شباب الاهلی با وجود جدایی مهدی علی که فصل گذشته و در دور برگشت کمتر به مهدی قایدی بازی می داد، علاقه ای به حفظ این بازیکن ایرانی ندارد و در تلاش برای فروش قطعی و یا انتقال قرضی او به تیم اتحاد کلباء است؛ تیمی که رهبری آن در فصل جدید بازی ها بر عهده فرهاد مجیدی خواهد بود.

الکویت صدرنشین لیگ برتر کویت هم خواهان بخدمت گیری مهدی قایدی است. این پیشنهاد از قبل وجود داشته و در دوره ای که مهدی قایدی به همراه تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نمایش های درخورتحسینی داشت الکویت در مذاکره با باشگاه استقلال خواهان بخدمت گیری این بازیکن شد اما باشگاه استقلال در نهایت ترجیح به فروش مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی گرفت.

در انتقال قرضی و حتی قطعی رضایت بازیکن هم شرط است و بعید به نظر می رسد مهدی قایدی به پیشنهاد باشگاه الکویت بله بگوید. او تمایل دارد بار دیگر زیر نظر فرهاد مجیدی فوتبال کند و پیش بینی می شود مقصد بعدی او باشگاه اتحاد کلباء باشد. حتی خبرهای رسیده حاکی از آن است این باشگاه تلاش می کند مهدی قایدی را به صورت دائمی از شباب الاهلی خریداری کند.

مهدی قایدی به واسطه نیمکت نشینی در ترکیب شباب الاهلی در دور برگشت بازی ها پیراهن تیم ملی را از دست داد اما امیدوار است با حضور درخشان در ترکیب تیم فرهاد مجیدی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.

منبع: خبر ورزشی

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب