تغییر و تحول در محیط سمی آبی‌ها

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 11 تیر 1401 11:09
تاد بولی به اتهامات مربوط به محیط سمی در تیم بازاریابی چلسی پاسخ داده و به همه کارکنان قول داده است که تغییرات گسترده‌ای در فرهنگ باشگاه ایجاد خواهد شد.

به گزارش کاپیتان نیوز،پس از اینکه مشخص شد ریچارد بیگنل، رئیس سابق کانال تلویزیونی باشگاه، در ماه ژانویه خودکشی کرده و مشخص شده بود که به‌دلیل از دست دادن شغلش به‌شدت دچار اضطراب، افسردگی و ناامیدی شده بود، مالک مشترک چلسی نامه‌ای به کارکنان ارسال کرد و گفت که از حالا به بعد قلدری به هیچ عنوان تحمل نخواهد شد.

نشریه «نیویورک تایمز» گزارش داد که بیگنل که از سال ۲۰۰۹ در چلسی کار می‌کرد، سپتامبر گذشته یک روز پس از بازگشت به کار پس از یک دوره مرخصی پزشکی اخراج شد. این روزنامه می‌گوید مالکیت قبلی باشگاه یک شرکت خارجی را برای انجام بازبینی فرهنگی در بخش بازاریابی آن‌ها در ماه مارس استخدام کرده بود که مشکلاتی در باشگاه ایجاد کرده بودند.

نیویورک تایمز گفت که با حدود ۱۲ نفر که در چلسی با بیگنل کار کرده بودند صحبت کرده، تعدادی از آن‌ها گفتند که او برای مقابله با سبک مدیریت تهاجمی مدیر اجرایی بسیار تقلا می‌کرد. حداقل ۱۰ کارمند هم استعفا دادند. یکی از کارمندان نگران سلامت روان خود بود و به رئیس وقت چلسی، بروس باک، نامه نوشت. گزارش شده که سایر کارکنان نگرانی‌های مشابهی را با مدیران باشگاه یا در مصاحبه‌های خروج با کارکنان منابع انسانی ابراز کرده بودند.

این اتهامات مالکان جدید باشگاه را شوکه کرده است و بولی به کارمندان این تیم اطمینان داده که با این موضوع با جدیت تمام برخورد می‌شود. بولی در نامه خود گفت که این گزارش نشان می‌دهد که «در حالی که ما یک تیم برنده در زمین داریم، باید بررسی و تجزیه و تحلیل کنیم که چگونه می‌توانیم فرهنگ باشگاه را بهبود بخشیم.»

بولی وعده تحقیقات کامل داده و چلسی تأیید کرده که یک تیم بازبینی خارجی جدید منصوب شده است و مالک آمریکایی گفت که خواهان شفافیت، مسئولیت‌پذیری، برابری، گوناگونی و فرصت بیشتر در محل کار است. بولی نوشت: «سلامت جسمی و روانی همه کارکنان ما از اهمیت بالایی برخوردار است. مأموریت ما ایجاد محیطی امن در محل کار است که به همه قدرت می‌دهد تا ارزشمند و قابل اعتماد باشند. ما با نهایت تلاش‌مان برای تعیین و دستیابی به بالاترین استانداردها کار خواهیم کرد.»

بولی همچنین اضافه کرد که چلسی باید «نور امید و رهبری مثبت و خوب برای هواداران، کارمندان و جوامعی باشد که به آن‌ها خدمت می‌کنیم.» او نوشت که با خانواده بیگنل تماس گرفته و امیدوار است در هفته آینده با آن‌ها ملاقات کند.

چلسی پس از پایان دوران رومن آبراموویچ، دوران تغییر سریعی را پشت سر می‌گذارد. خواسته مالکین جدید این است که هماهنگی در خارج از زمین به اندازه بردن جام‌ها مهم تلقی شود. باشگاه چلسی در بیانیه‌ای نوشت: «هیئت مدیره جدید باشگاه به شدت به محیط کار و فرهنگ سازمانی اعتقاد دارد. گام‌های اولیه توسط مالکان جدید برای القای محیطی منطبق با ارزش‌های ما برداشته شده است. قلب ما با خانواده ریچارد است. درگذشت او عمیقاً بر روی همکارانش در باشگاه و در سراسر جامعه فوتبال تاثیر گذاشته است. باشگاه یک تیم بازبینی خارجی را برای بررسی ادعاهایی که تحت مالکیت قبلی مطرح شده منصوب کرده است. پس از اطلاع از شرایط، مالکیت جدید از طریق مشاوران خانواده ریچارد با آن‌ها تماس گرفته است.»

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب