پاسخ بیژن طاهری به ادامه همکاری با استقلال

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 1 تیر 1401 16:05
سرپرست استقلال می‌گوید هواداران توقع دارند این تیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند.

به گزارش کاپیتان نیوز، بیژن طاهری که یکی از مدعوین مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید استقلال بود،‌درباره وضعیت خودش برای فصل جدید گفت: فعلا در خدمت این تیم هستم.
او درباره اینکه حضورش در مراسم معارفه به معنی ماندگار شدنش در استقلال است، تاکید کرد:‌توکل بر خدا. به قول بچه‌های پیشکسوت، من و همه پیشکسوتان دیگر فرزند استقلال هستیم و هرکسی در پست سرپرستی باشد، تلاش می‌کند این تیم موفق باشد و ما هم به او کمک می‌کنیم.
سرپرست استقلال در لیگ بیست و یکم درباره انتخاب ساپینتو و انتظارات از این مربی تاکید کرد:‌همیشه فوتبال یک جور نیست و اتفاقات زیادی در آن می‌افتد. یک سال هم این اتفاق افتاد و استقلال چنین نتایج درخشانی گرفت. امیدوارم هرکسی بعد از این اداره امور تیم را به عهده می‌گیرد، همین روند را ادامه بدهد. سال گذشته هم کسی فکر نمی کرد این تیم چنین نتایجی بگیرد.
طاهری پیش بینی اش از نتایج استقلال در فصل آینده را اینطور بیان کرد:‌تیم قهرمان کارش سخت‌تر از تیم‌های دیگر است. مقامی را روی دوش دارد که همه توقع دارند آن را تکرار کند. فوتبال به دلیل غیرقابل پیشبینی بودن جذاب است. کار ما سخت است و امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی بگذرد.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب