تقلیل نوع محرومیت بازیکن آریا تنکابن در کمیته استیناف

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 16:15
کمیته استیناف فدراسیون والیبال نوع محرومیت محسن سفیدآبی بازیکن تیم آریا تنکابن را تقلیل داد.

به گزارش کاپیتان نیوز، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران در سال 1400 روز جمعه ششم اسفند با چهار دیدار پیگیری شد.

در یکی از دیدارها، تیم گل‌گهر سیرجان با نتیجه سه بر دو مقابل آریا تنکابل به پیروزی رسید، اما این مسابقه با حاشیه‌هایی همراه بود.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه 23 اسفند برای رسیدگی به این موضوع تشکیل جلسه داد و پس از استماع اظهارات ناظر مسابقه و بحث و بررسی پیرامون این موضوع، آرای خود را درباره کمک مربی و سه بازیکن تیم آریا تنکابن صادر کرد.

بر این اساس محسن سفیدآبی بازیکن آریا تنکابن به چهار جلسه محرومیت قطعی و پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، که این بازیکن نسبت به رای صادره در فرجه قانونی درخواست تجدید‌نظرخواهی داد.

کمیته استیناف فدراسیون والیبال امروز (سه‌شنبه 31 خرداد) برای بررسی این درخواست تشکیل جلسه داد و با تاکید بر این‌که رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی منطبق بر اصول و موازین قانونی است، به دلیل فقدان سابقه این بازیکن در کمیته انضباطی و اظهار ندامت و پشیمانی، محرومیت محسن سفیدآبی را به یک جلسه قطعی و سه جلسه تعلیقی تقلیل داد.

جریمه نقدی این بازیکن (بیست میلیون ریال) نیز در کمیته استیناف دوباره تایید شد.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب