کدورت ها پابرجاست؛

اقدام عجیب هواداران تراکتور علیه بازیکن سپاهان

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 15 فروردین 1403 23:12
هواداران تراکتور در بازی امروز تیم خود برابر سپاهان قصد دارند مهاجم گلزن این تیم را شگفت زده کنند.

به گزارش کاپیتان نیوز ، تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور در دیداری معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی در ورزشگاه یادگار امام و به میزبانی باشگاه تراکتور برگزار خواهد شد و هواداران این تیم قصد دارند تا با حضور خود در ورزشگاه شب به یاد ماندنی را رقم بزنند.

تراکتور با ۳۸ و سپاهان با ۳۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول رده بندی قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند گام بلندی برای رسیدن به صدر جدول برای هر دو تیم باشد. رضا اسدی که سال گذشته و در همین ورزشگاه توانسته بود با پیراهن تراکتور تک گل پیروزی بخش تیمش را برابر سپاهان به ثمر برساند در ابتدای فصل بیست و سوم با جدایی از جمع شاگردان «پاکو خمز» تصمیم گرفت تا با پیوستن به سپاهان فصل جدیدی را در دوران حرفه‌ای خود آغاز کند.

بسیاری از هواداران تراکتور اعتقاد دارند که اسدی به دلیل پیشنهاد مالی بالاتری که سپاهان به او داد راهی این تیم شد و به همین خاطر دلارهایی را منقش به تصویر رضا اسدی چاپ کرده‌اند و قصد دارند در بازی امروز و پس از ورود اسدی به درون زمین روی سر او بیاندازند. رضا اسدی به همراه شهریار مغانلو با ۱۰ گل زده به عنوان بهترین گلزن این فصل رقابت‌های لیگ برتر نیز شناخته می‌شوند.

این بازی یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل بیست و سوم خواهد بود و در روزهای گذشته هواداران این دو تیم در فضای مجازی کُری های بسیاری را علیه هم خوانده‌اند. همچنین در حالی که بیش از ۷ ساعت تا آغاز این دیدار حساس زمان باقی مانده است بسیاری از هواداران تبریزی خود را به ورزشگاه یادگار امام رسانده اند و منتظر باز شدن درب‌های ورزشگاه هستند.

منبع : مهر 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب