رسول معتمدی: مدال المپیک را می‌خواهم

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 6 دی 1402 14:47
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: قبل از مصدومیتم وزنه‌های خوبی در حد المپیک زدم. تمام تلاشم را می‌کنم به رکوردهای مطلوبم برگردم.

به گزارش کاپیتان نیوز، رسول معتمدی در مورد شرایط آمادگی‌اش پس از مصدومیت و حضور در اردوی چالوس گفت: خدا را شکر بعد از مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی اردوی تیم ملی هم بعد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر در شهر چالوس شروع شد. از لحاظ کیفیتی اردوی بی نظیری است و همه چیز در اینجا برای ما فراهم است. این اتفاق را مدیون زحمات مجموعه فدراسیون وزنه برداری هستیم و تشکر ویژه‌ ای می‌کنیم.امیدوارم ثمر این تلاش‌ها یک نتیجه خوب در مسابقات آینده باشد.

معتمدی ادامه داد: با توجه به مصدومیتی که داشتم بعد از مرحله بازتوانی و ریکاوری دست به وزنه شدم. بعد از مسابقات جهانی عربستان که به روی تخته رفتم با توجه به شرایط بدنی‌ام عملکرد خوبی داشتم و دارم کم کم به آمادگی مطلوب می‌رسم.

دارنده مدال طلای جهان تأکید کرد: تمرینات خودم را بعد از عربستان در شهرستان پیگیری کردم. بعد از آن در تهران و الان هم در اردوی چالوس روند رو به رشدی داشتم ولی باید به آمادگی صد در صد برسم و رکوردهای خوبی بزنم که هم کسب سهمیه کنم و هم در المپیک موفق به کسب مدال شوم. من این توانایی را در خودم می بی نم. قبل از مصدومیتم وزنه‌های خوبی در حد المپیک زدم. تمام تلاشم را می‌کنم به لطف خدا و کمک کادر فنی و مجموعه فدراسیون به رکوردهای مطلوبم برگردم.

منبع: مهر

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب